Dostawa i zwroty
Dostawa
Zamówienia realizujemy w terminie widocznym przy danym produkcie. W przypadku produktów dostępnych na zamówienie czas realizacji może się wydłużyć, o czym poinformujemy Cię podczas składania zamówienia. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich (InPost oraz DPD) lub Paczkomatów InPost lub Poczty Polskiej zależnie od wybranej metody podczas składania zamówienia. Koszt dostawy zostanie podany w formularzu składania zamówienia.
Zwroty
Jako konsument masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce regulamin. Koszt odesłania towaru ponosi klient.
Warunki zwrotu:
Produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym i w oryginalnym opakowaniu.
Zwrotów nie przyjmujemy w przypadku produktów wykonanych na specjalne zamówienie, m.in. takich jak produkty personalizowane.
Po otrzymaniu zwróconego towaru, dokonamy zwrotu środków na konto klienta w ciągu 14 dni roboczych. Zwrot zostanie zrealizowany przy użyciu tego samego sposobu płatności, który został użyty podczas zakupu.
Reklamacje
W przypadku reklamacji towaru prosimy o kontakt za pomocą formularza dostępnego w zakładce kontakt lub na adres email sklep@homette.pl. Reklamacja może dotyczyć wad towaru, uszkodzeń podczas transportu lub innych problemów. Reklamację można złożyć w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.